Bédorka az Oviban

A szüleim azt mondták, hogy mivel 3 éves lettem, ideje óvodába járnom...

Linkblog

Archívum

A Word elszáll...

2008.09.05. 19:57 - bédorka

Helló!

Gondoltam, elkápráztatom Anyát egy kicsit. Megkértem, hogy kapcsolja be a számítógépet (mintha én nem tudnám!) és gépeljünk. Legépeltem Neki, hogy APA meg hogy PAPA. Kezdetnek gondoltam ez is elég. Tudjátok, be kell tartani a fokozatosság elvét. Nagyon meglepődött... Szegény, ha tudná, hogy "titokban" bloggolok:-))))!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovislettem.blog.hu/api/trackback/id/tr93650244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása