Bédorka az Oviban

A szüleim azt mondták, hogy mivel 3 éves lettem, ideje óvodába járnom...

Linkblog

Archívum

Az ovisok osztályozása

2008.09.04. 06:29 - bédorka

Most egy kicst hanyagolom a bejárást az oviba, gondoltam megosztom Anyával és Apával, hogy mire jöttem rá.

Kérem szépen, az ovisok 4 csoportra osztályozhatók. Az első a sírósok, a második a nyafogósok, a harmadik a nevetősök, a negyedik pedig a mosolygósok csoportja.

Jómagam a negyedikbe tartozom. Nem értem, hogy egyesek miért sírnak... Majd elmúlik (legalábbis remélem, mert nagyon idegesítő, hogy reggelente az első óra a sírásuktól hangos.)

Egyébként már jobban vagyok. Jó sok (mézes!) hársfateát iszok, így már a torkom se fáj annyira...

Még valami. A múlt héten (a "beszoktatás" második napján) kinnt játszottunk az udvaron. A szokásos dolgok mentek: rohangálás, vonatozás, házikózás, csúszda stb. Egyszercsak odajött hozzám egy kislány és megkarmolt az orrom alatt. Miért? Kihasználta azt a pillantot, amikor épp megálltam, azt gondolta, hogy "fa" vagyok és cicásat játszott: élesíteni akarta a "karmait". Well... üzenem a szüleidnek, hogy vigyék el pedikűröztetni a cicájukat... 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovislettem.blog.hu/api/trackback/id/tr58647569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása